Máte otázky?

Prečítajte si odpovede na najčastejšie otázky ktoré nám kladiete.

Samozrejme. Veľmi radi Vám poskytneme sytém na 1 celý mesiac úplne zdarma, aj keď používanie systému je bez viazanosti a môžete ho kedykoľvek zrušiť. Jednorázový aktivačný poplatok za nastavenie a nahodenie menu je ale nutné zaplatiť aj v prípade skúšobného obdobia zdarma. Pokiaľ systém nebude fungovať, peniaze Vám vrátime v plnej výške. Za funkčnosť systému ručíme so 100% garanciou vrátenia peňazí.

Nie. Môžeme pre vás vytvoriť úplne nový atraktívny web (DEMO). Ak si chcete ponechať svoju existujúcu webovú stránku, je to v poriadku. Iba integrujeme tlačidlo online objednávky na vašu existujúcu webovú stránku.

Predávať môžete aj cez Váš Facebook 🙂 Umiestnime Vám tam tlačidlo Pozri MENU a objednaj online. Pozrite si ako to vyzerá tu.

Sme si natoľko istý že náš systém je spoľahlivý, že v cene služby Vám poskytneme technickú podporu 24 hodín 7 dní v týždni.

Pochopiteľne by ste chceli prijímať všetky objednávky len cez Váš vlastný systém a bez provízií. Je to možné s našou pomocou. Máme pre Vás tipy a triky ako to dosiahnuť 🙂

Platia priamo Vám. Buď v hotovosti, kartou cez Váš platobný terminál, alebo kartou online vopred. Všetky online platby kartou sú odoslané na váš bankový účet. Pomôžeme vám to všetko nastaviť.

Pri objednávke bude mať zákazník možnosť zaplatiť online svojou kartou. Výhody pre Vás sú že minimalizujete manipuláciu s hotovosťou alebo jej stratou a taktiež sa vyhnete neprebratým objednávkam. Táto funkcia je spoplatnená sumou 25€/mesačne. Poplatok za transakciu je vo výške 1,4% + 0,25€ za platbu. Poskytovateľom služby je Stripe.

Zákazník si vyberie z vašej ponuky a vytvorí objednávku. Okamžite dostávate upozornenie o prijatej objednávke vo vašej aplikácii v mobile alebo tablete. Objednávku prijmete a zadáte predpokladaný čas doručenia. Váš zákazník dostáva potvrdzovaciu notifikáciu o vybavenej objednávke.

Na prijatie objednávky máte 3 minúty. Počas tohoto času aplikácia vyzváňa takže je veľmi nepravdepodobné že by ste ju prehliadli resp. prepočuli. Zvonenie totiž nie je možné stlmiť.

V prípade že by sa to aj napriek tomu stalo, automaticky vám príde email o zmeškanej objednávke s kontaktom na zákazníka. Môžete ho teda okamžite kontaktovať a objednávku vybaviť.

Po úvodnej konzultácii sa presne dohodneme na postupe a všetko vám vysvetlíme. Všetko urobíme za Vás. Ale v skratke: po vyplnení dotazníku pripravíme Váš objednávkový systém na mieru, zaškolíme Vás a po odsúhlasení službu spustíme na Vašom webe a Facebooku.

Nie. Pri spustení služby len odsúhlasíte podmienky používania softvéru. Nepodpisujete žiadne zmluvy, nie ste nikomu viazaný. Službu môžete kedykoľvek vypnúť.

Urobíme všetko preto aby ste mohli začať systém používať čo najskôr. Štandardne ale do 48 hodín.

Aplikáciu si budete môcť nainštalovať do tabletu alebo mobilu. Aplikácia služi len na vybavovanie a prehľad objednávok. Jediná požiadavka je stabilné internetové pripojenie.

Áno, Belissima podporuje tlač objednávok cez štandardnú termotlačiareň. Tu je zoznam niektorých podporovaných tlačiarní: EPSON TM-T20II Ethernet, EPSON TM-T20III (012): ETHERNET, PS, BLK, EU, EPSON TM-T70II, EPSON TM-T82II – Ethernet, EPSON TM-T82III Ethernet

Máte ďalšie otázky?
Sem s nimi 🙂