Máte otázky?
Prečítajte si odpovede na najčastejšie otázky ktoré nám kladiete.
Je služba skutočne zdarma?
Samozrejme. Systém môžete neobmedzene používať bez mesačných poplatkov a provízií z objednávok. Jednorázový aktivačný poplatok za nastavenie a nahodenie menu je za symbolických 299€.
Potrebujeme mať webovú stránku?
Nepotrebujete, avšak môžeme pre vás vytvoriť úplne nový atraktívny web (DEMO). Ak si chcete ponechať svoju existujúcu webovú stránku, je to v poriadku. Iba integrujeme tlačidlo online objednávky na vašu existujúcu webovú stránku.
Nechcem alebo nemám webovú stránku. Mám len Facebook.
Predávať môžete aj cez Váš Facebook 🙂 Umiestnime Vám tam tlačidlo Pozri MENU a objednaj online. Pozrite si ako to vyzerá tu.
Akú podporu a servis poskytujete?
Sme si natoľko istý že náš systém je spoľahlivý, že Vám poskytneme technickú podporu 24 hodín 7 dní v týždni.
Chceli by sme sa zbaviť objednávkových portálov.
Pochopiteľne by ste chceli prijímať všetky objednávky len cez Váš vlastný systém a bez provízií. Je to možné s našou pomocou. Máme pre Vás tipy a triky ako to dosiahnuť 🙂
Ako platia naši zákazníci za svoje objednávky?
Platia priamo Vám. Buď v hotovosti, kartou cez Váš platobný terminál, alebo kartou online vopred. Všetky online platby kartou sú odoslané na váš bankový účet. Pomôžeme vám to všetko nastaviť.
Ako fungujú online platby?
Pri objednávke bude mať zákazník možnosť zaplatiť online svojou kartou. Výhody pre Vás sú že minimalizujete manipuláciu s hotovosťou alebo jej stratou a taktiež sa vyhnete neprebratým objednávkam. Táto funkcia je spoplatnená sumou 35€/mesačne. Poplatok za transakciu je vo výške 1,4% + 0,25€ za platbu. Poskytovateľom služby je Stripe.
Ako prebieha objednávka?
Zákazník si vyberie z vašej ponuky a vytvorí objednávku. Okamžite dostávate upozornenie o prijatej objednávke vo vašej aplikácii v mobile alebo tablete. Objednávku prijmete a zadáte predpokladaný čas doručenia. Váš zákazník dostáva potvrdzovaciu notifikáciu o vybavenej objednávke.
Čo keď nestihnem prijať objednávku?
Na prijatie objednávky máte 3 minúty. Počas tohoto času aplikácia vyzváňa takže je veľmi nepravdepodobné že by ste ju prehliadli resp. prepočuli. Zvonenie totiž nie je možné stlmiť.
V prípade že by sa to aj napriek tomu stalo, automaticky vám príde email o zmeškanej objednávke s kontaktom na zákazníka. Môžete ho teda okamžite kontaktovať a objednávku vybaviť.
Veľmi sa nám Belissima páči. Ako začneme?
Po úvodnej konzultácii sa presne dohodneme na postupe a všetko vám vysvetlíme. Všetko urobíme za Vás. Ale v skratke: po vyplnení dotazníku pripravíme Váš objednávkový systém na mieru, zaškolíme Vás a po odsúhlasení službu spustíme na Vašom webe a Facebooku.
Musíme podpísať nejakú zmluvu?
Nie. Pri spustení služby len odsúhlasíte podmienky používania softvéru. Nepodpisujete žiadne zmluvy, nie ste nikomu viazaný. Službu môžete kedykoľvek vypnúť.
Ako dlho trvá spustenie služby?
Urobíme všetko preto aby ste mohli začať systém používať čo najskôr. Štandardne ale do 48 hodín.
Ako funguje moja aplikácia na prijímanie objednávok?
Aplikáciu si budete môcť nainštalovať do tabletu alebo mobilu. Aplikácia služi len na vybavovanie a prehľad objednávok. Jediná požiadavka je stabilné internetové pripojenie.
Máme možnosť objednávky tlačiť?
Áno, Belissima podporuje tlač objednávok cez štandardnú termotlačiareň. Tu je zoznam niektorých podporovaných tlačiarní: EPSON TM-T20II Ethernet, EPSON TM-T20III (012): ETHERNET, PS, BLK, EU, EPSON TM-T70II, EPSON TM-T82II – Ethernet, EPSON TM-T82III Ethernet